Ste unavení? Tieto rady vám pomôžu dobiť baterky
Nohy ako špajdle? Odstráňte ich týmto tréningom
Štyri prospešné účinky glutamínu, o ktorých by ste mali vedieť
Stravovací denník – aké má výhody a čo vám ho vylepší?
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XII. – Big Ramy a jeho tréning prednej časti stehien

ikonkaBig Ramy, vlastným menom Mamdouh Elssbiay, patrí medzi tých objemnejších kulturistov. Z jeho veľkých svalov pritom lákajú pozornosť najmä nohy, ktoré pritom nevypracoval žiadnym špeciálnym tréningom.

Elssbiay vsádza na overenú klasiku a drží sa základných cvikov. Jeho tréning štvorhlavého svalu stehenného vyzerá na pohľad jednoducho, no vždy sa v ňom snaží zo seba dostať maximum. Len to je totiž cesta k úspechu a jeho tajomstvo.

V tréningu nájdeme len štyri cviky – predkopávanie, drepy, leg press a drepy na stroji, ktoré sú podobné hacken drepom. Predkopávania berie ako zahrievanie a urobí ich v troch sériách po 20 až 25 opakovaní. V hornej polohe chvíľu zotrvá, niekedy až 3 sekundy, aby precítil kontrakciu. Zvyšné cviky cvičí v štyroch sériách, v ktorých sa opakovania pohybujú od 10 do 25. Pri drepoch sa mu často osa činky pod tlakom kotúčov až prehýba.

Pravidlami Big Ramyho sú koncentrovať sa na základne cviky, robiť opakovania v úplnom rozsahu, drepy robiť vždy v perfektnom prevedení a nebáť sa tréningu na stroji. Stehná cvičí raz týždenne a verí, že najlepší rozvoj zaručia série, v ktorých je minimálne desať a nanajvýš 25 opakovaní.

Big Ramy a jeho tréning prednej časti stehien
Cvik Série Opakovania
Predkopávania 3 20-25
Drepy 4 10-15
Leg Press 4 15-25
Drepy na stroji 4 10-15

Elssbiay má vo zvyku trénovať zadnú časť stehien (hamstringy) so sedacími svalmi oddelene. Aj tam využíva overenú klasiku – zakopávania na úvod (v sede i v ľahu), mŕtve ťahy s vystretými nohami či výpady s veľkou činkou na ramenách.

zdroj: FLEX





Mohlo by vás zaujímať:

trening-kulturistu-xvii-victor-martinez-a-hrudnikTréning kulturistu XVII. – Victor Martinez a hrudník trening-legendy-viii-ronnie-coleman-a-hrudnik-s-bicepsmiTréning legendy VIII. – Ronnie Coleman a hrudník s bicepsmitrening-kulturistu-xvi-branch-warren-a-rukyTréning kulturistu XVI. – Branch Warren a ruky trening-legendy-vii-tom-platz-a-jeho-preslavene-nohyTréning legendy VII. – Tom Platz a jeho preslávené nohy trening-kulturistu-xv-evan-centopani-a-dvakrat-tricepsyTréning kulturistu XV. – Evan Centopani a dvakrát tricepsy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist