5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
7 najväčších chýb, ktoré robia ľudia snažiaci sa jesť zdravo
Ako čo najviac znížiť potréningovú bolesť svalov?
Reklama
Motivácia

Porazte pravdepodobnosť a tento rok už konečne schudnite!

ikonkaChceli by ste schudnúť a udržať si dlhodobo svojho novú hmotnosť? V týchto dňoch máte v tejto túžbe veľa spoločníkov. Každý rok sa v úvode januára odhodláva k chudnutiu neskutočné množstvo ľudí. Len hŕstka z nich však uspeje. Buďte medzi nimi aj vy!

Ak si dáte novoročný záväzok, že schudnete, štatisticky je pravdepodobnejšie, že sa vám to nepodarí. Asi štvrtina ľudí zlyhá už po týždni, tretina po mesiaci a viac ako polovica do polroka. Len každý desiaty človek si cieľ splní. Ak chcete byť tým desiatym, držte sa týchto stratégií:

1. S kalóriami nechoďte do extrémov
Ak si hneď na začiatok stanovíte odvážny cieľ, bude vás to lákať k tomu, aby ste robili drastické rozhodnutia. Medzi ne patrí aj to, že budete výrazne obmedzovať príjem kalórií a tlačiť na pílu pri cvičení. Čo to spôsobí? Spomalí sa vám metabolizmus a zníži efektivita chudnutia. Tiež celý proces znenávidíte a vyvrcholením bude, že sa vzdáte. Kalórie treba uberať pozvoľna tak, aby ste týždenne schudli nanajvýš 1 % svojej hmotnosti. To je dlhodobo udržateľná taktika.

2. Vyhnite sa trendovým diétam
Ak má diéta, ktorá vám padla do oka, trendové meno alebo sľubuje výsledky, ktoré sú až príliš dobré na to, aby boli pravdivé, vyhnite sa jej. Trendové a krátkodobé diéty nefungujú z dlhodobého hľadiska, a preto sa u nich vyskytuje jo-jo efekt. Snažte sa skôr stravu si upraviť tak, aby ste konzumovali zdravé, výživné jedlá v správnom množstve.

3. Využívajte kardio i posilňovanie
Okrem dobre vybalansovanej výžive je dobré venovať priestor aktívnemu pohybu. Ak pravidelne športujete, kardio robiť nemusíte. Ak ste pasívni, berte ho ako nástroj na znižovanie kalórií a venujte sa mu pravidelne. Nezabúdajte však ani na posilňovanie. Nie, nebudete z neho príliš veľkí. Spevní vám svaly, zlepší vašu fyzickú kondíciu, pomalým tempom vybuduje svaly nové a tým prispeje k zrýchleniu pokojového metabolizmu. A tiež pri ňom spálite kalórie. Kombinácia kardia a silového tréningu sa jednoducho vyplatí!

4. Myslíte dlhodobo
Predtým, ako začnete s programom chudnutia, by ste sa mali opýtať, či je to program, ktorý zvládnete dodržovať dlhodobo. Nie niekoľko týždňov či mesiacov, ale rokov. Ak nie, nedosiahnete výsledky, ktoré by ste chceli. Musíte zmeniť svoj životný štýl a nie chudnúť 3 mesiace a potom sa vrátiť k pôvodnému spôsobu života. Ak chcete schudnúť a novú váhu si udržať, musíte si osvojiť nový životný štýl. Stojí to za to!



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

13-inspirativnych-citatov-pre-uspesny-rok-201813 inšpiratívnych citátov pre úspešný rok 2018stastny-novy-rok-2018-plny-osobnych-uspechovŠťastný nový rok 2018 plný osobných úspechovnajpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-motivaciiNajpopulárnejšie články roka 2017 o motiváciitipy-ktore-vam-v-priebehu-tyzdna-pomozu-schudnut-sviatocne-kilaTipy, ktoré vám v priebehu týždňa pomôžu schudnúť sviatočné kilá pripravte-svoju-mysel-na-transformaciu-telaPripravte svoju myseľ na transformáciu tela
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist