Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Všetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať
Reklama
Kulturistika

Tréning legendy IV. – Gunter Schlierkamp a bicepsy

ikonkaV ďalšej časti nášho seriálu, v ktorom vám približujeme tréningy legendárnych kulturistov, sa pozrieme na nemeckého borca Guntera Schlierkampa, ktorého preslávilo mohutné telo a dominantné bicepsové kopčeky.

A práve na jeho tréning bicepsov sa teraz pozrieme. Schlierkamp mal vo zvyku trénovať bicepsy spoločne s tricepsami. V jeho typickom týždennom splite precvičil ruky naposledy, v šiesty deň.

Nemecký obor cvičil každú partiu raz týždenne. V pondelok to bol chrbát, v utorok hrudník s lýtkami a bruchom. V stredu si dal voľno alebo kardiovaskulárny tréning a následne odmakal stehná. Na ďalší deň ho čakali ramená s bruchom a nakoniec spomínané ruky. Po nich ešte absolvoval jeden deň s kardio tréningom.

Bicepsy precvičil so štyrmi cvikmi. Začínal s veľkou činkou a klasickými bicepsovými zdvihmi v stoji, ktoré precvičil v štyroch sériách. V prvej dokonca robil podľa pocitu 15 až 20 opakovaní. V poslednej zase len štyri až šesť. Nebránil sa ani miernemu švihovému pohybu.

Druhým cvikom boli zdvihy s oporou lakťov s veľkou činkou, ktoré urobil v troch sériách. Tie robil až do vyčerpania. Ak už nevládal urobiť opakovanie v plnom rozsahu, urobil ešte pár opakovaní v spodnej tretine rozsahu.

Tretí cvik už bol relatívne ľahší a nepriamo ním zasiahol aj predlaktia. V štyroch sériách robil striedané kladivové zdvihy, no činku mal priamo pred trupom. Robil tak preto, aby si pozdvihol vrcholček svojich bicepsov a vylepšil tak vzhľad paže z bočného pohľadu.

Na záver si zobral ešte ľahšiu jednoručku a urobil štyri série z koncentrovaných zdvihov. Pri tomto cviku aj sami dokážete urobiť niekoľko vynútených opakovaní po zlyhaní. Jednoducho si uľahčite pohyb hore nepracujúcou rukou. On tak robil bežne. Celý tréning rúk mu trval menej ako hodinu. Bol však intenzívny.

Gunter Schlierkamp a tréning bicepsov
Cvik Série Opakovania
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou 4 15-20, 12-15, 8-10, 4-6
Zdvihy s oporou lakťov s veľkou činkou 3 10-12, 6-8, 4-6
Kladivové zdvihy pred telom 4 12, 10, 8, 6-8
Koncentrované zdvihy 4 12-15

zdroj: Muscle&Fitness



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

heath-vyrovnal-arnoldov-zapis-lewis-sa-k-nemu-priblizilHeath vyrovnal Arnoldov zápis, Lewis sa k nemu priblížilbikini-maju-novu-sampionku-physique-muzov-i-zien-nieBikini majú novú šampiónku, Physique mužov i žien nie heatha-ohrozuju-ramy-a-bonac-lewis-v-212-ke-opat-dominantnyHeatha ohrozujú Ramy a Bonac, Lewis v 212-ke opäť dominantný ondrejovicova-na-13-mieste-ako-dopadol-legendarny-wheelerOndrejovičová na 13. mieste. Ako dopadol legendárny Wheeler? navrat-levronea-dominancia-heatha-pripomenme-si-poslednu-olympiuNávrat Levronea, dominancia Heatha. Pripomeňme si poslednú Olympiu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist