SlovakFitness.sk

Tréning 16. 05. 2019

15-minútový tréning vhodný aj do kancelárie

ikonka
Sedíte celý deň v kancelárií? Negatívne vplyvy dlhodobého sedenia môžete vykompenzovať nasledujúcim tréningom celého tela, na ktorý potrebujete len 15 minút. A nie je vhodný len pre tých, čo pracujú v kancelárii. Môže ho cvičiť ktokoľvek.

15 minút na rozhýbanie sa a zacvičenie si určite vo svojom harmonograme nájdete. Väčšinou sú dlhšie obedné prestávky, kam by sa tento tréning časovo aj hodil. Rozhýbali by ste sa pekne v strede dňa.

Tréning je jednoduchý a obsahuje päť cvikov, ktoré budete vykonávať kruhovým spôsobom – odcvičíte jeden cvik za druhým a po poslednom cviku sa vrátite k prvému a celý okruh zopakujete ešte dvakrát.

Každý cvik cvičíte rovnú minútu, a tak po precvičení troch okruhov budete mať za sebou 15 minút užitočného cvičenia. Nepotrebujete nič viac, ako len jednu stoličku. A aké cviky budete vykonávať? Tieto:

1. Panvový most s nohami na stoličke
Ľahnite si pred stoličku na chrbát, päty dajte na stoličku, ruky vedľa tela. Následne dvíhajte bedrá do vzduchu využitím vašich sedacích svalov. Snažte sa vyhýbať prehýbaniu v chrbte.

2. Kľuky s nohami na stoličke
Dajte sa do pozície kľuku a nohy vyložte špičkami na stoličku. Ruky by mali byť od seba o trochu širšie, ako je šírka vašich ramien. Pri cvičení sa snažte udržiavať telo vystreté.

3. Tricepsové kľuky na stoličke
Dajte sa k stoličke chrbtom, uchopte ju rukami asi na šírku ramien. Ruky vystrite a nohy majte pred sebou mierne pokrčené v kolenách. Následne sa spúšťajte dole krčením rúk v lakťoch a zastavte, keď v lakti bude zhruba pravý uhol. Potom môžete ísť opäť do hornej pozície.

4. Výpady s nohou na stoličke
Jednu nohu dajte dopredu, druhú položte na stoličku. Bez toho, aby nimi hýbali pokrčte prednú nohu a zadnú znížte tak, že sa koleno skoro dotkne podlahy. Druhú polovicu úseku absolvujte potom s opačnou nohou na stoličke.

5. Zdvihy nôh v ľahu z jednej strany stoličky na druhú
Ľahnite si tak, ako keby ste išli robiť klasické zdvihy nôh v ľahu. Nohy si na začiatok môžete vyložiť na stoličku. Zdvihnite ich a pustite dole vľavo od stoličky. Následne ich zdvihnite nad stoličku a spustite ich dole vpravo od stoličky. Takto stoličku obliehajte dokola sem a tam.

zdroj: devan kline

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
maximalizujte-svoje-vysledky-tipy-pre-rozumnejsi-treningMaximalizujte svoje výsledky: Tipy pre rozumnejší tréning10-beznych-zraneni-z-posilnovne-ako-im-predist10 bežných zranení z posilňovne: Ako im predísť?len-jednorucky-a-20-minut-vam-stacia-na-tento-trening-celeho-telaLen jednoručky a 20 minút vám stačia na tento tréning celého telaako-sa-rychlo-zotavit-z-narocneho-cyklistickeho-treninguAko sa rýchlo zotaviť z náročného cyklistického tréningu?skvela-superseria-na-rozvoj-masivneho-tricepsu-potrebujete-len-velku-cinkuSkvelá superséria na rozvoj masívneho tricepsu: Potrebujete len veľkú činku
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist