SlovakFitness.sk

Tréning 07. 01. 2019

Čo robiť a čo nerobiť na spinningu?

ikonka
Spinning je veľmi dobrý spôsob, ako nadobudnúť kondíciu a spáliť nadbytočné tuky. Hodiny spinningu vám okrem toho prinesú aj pevné zdravie a často aj nové známosti. Ako k ním pristupovať čo najracionálnejšie?

Ak ste sa rozhodli, že dáte spinningu šancu a ste pripravení naskočiť na sedlo, nasledujte tieto tipy, aby ste sa pripravili na úspech:

Mali by ste robiť:

Choďte tam s priateľom - bez ohľadu na to, či už chodí na spinning niekoľko rokov alebo ešte len začína, vždy je skvelým nápadom mať v miestnosti známu tvár. Môžete sa vzájomne povzbudiť a podržať.

Zavolajte do štúdia v predstihu - zavolajte, či majú voľné miesto a opýtajte sa otázky, ktoré vám ležia na srdci, ako napríklad to, čo si máte so sebou priniesť a čo poskytujú v rámci ceny. Takto budete vedieť, čo si máte so sebou vziať a budete pripravení.

Príďte aspoň 15 minút pred začiatkom - uistite sa, že budete mať dostatok času na to, aby ste si pozreli prostredie a poriadne nastavili bicykel. Keď prídete skôr, pomôcť vám s tým môže aj inštruktor a môže vám venovať viac času.

Skúste to aspoň raz - ak sa bojíte ísť vyskúšať spinning, tak sa zaviažte k tomu, že ho vyskúšate aspoň raz. Zaviažte sa k tomu, že do toho dáte všetko. Často vás prekvapí, že nie ste až taký stratený prípad a ako vás motivuje prítomnosť ostatných k lepším výkonom.

Tomuto sa vyhnite:

Predstieranie, že ste profík - nemusíte sa hrať na niečo, čím nie ste. Ste nováčikom, tak to tak aj berte. Nehanbite sa za to, pýtajte sa otázky, na ktoré by ste chceli poznať odpovede. Je vám niečo nejasné? Opýtajte sa. Čím viac vedomostí budete mať, tým lepšie.

Strach zo skúšania nových inštruktorov - každý inštruktor má v sebe na ponúknutie niečo unikátne. Jeden vám možno nesadne, ďalší možno áno. Nájdite si takého, ktorý vás bude motivovať k tomu, aby ste zlepšovali svoje výkony.

Skúšanie len jednej hodiny - ak vaša skúsenosť z prvej hodiny nebola najlepšia, nevzdávajte to. Dajte spinningu šancu. Absolvujte tri či štyri hodiny a až potom sa rozhodnite, či to bude pre vás alebo nie.

Vynechanie hodiny - ak ste prihlásení na hodinu, tak sa na nej aj ukážte a urobte si z toho zvyk. Vďaka tomu to bude pre vás súčasť životného štýlu a nie nepríjemná povinnosť, ktorú chcete mať čo najskôr za sebou.

Porovnávanie sa s druhými - nikdy nie je najlepšie porovnávať sa s ostatnými a platí to aj v spinningu. Nájdite jazdcov, ktorí vás inšpirujú k väčšej snahe, ale nesúťažte s nikým a zamerajte sa na užívanie si zábavy zo samotnej jazdy.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
preco-nie-su-tazke-vahy-vzdy-lepsiePrečo nie sú ťažké váhy vždy lepšie?zlepsite-si-vykonnost-pri-zhyboch-i-stav-chrbta-tymito-treningamiZlepšite si výkonnosť pri zhyboch i stav chrbta týmito tréningamitrening-ktorym-trikrat-tyzdenne-precvicite-cele-teloTréning, ktorým trikrát týždenne precvičíte celé telo najpopularnejsie-clanky-roka-2018-o-treninguNajpopulárnejšie články roka 2018 o tréninguspartansky-trening-hrudnikaSparťanský tréning hrudníka
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist