SlovakFitness.sk

Tréning 28. 06. 2018

Kettlebell a krátky kruhový tréning? S týmto schudnete aj doma

ikonka
Kettlebell je užitočná tréningová pomôcka. Vystačí vám aj na tréning, ktorý môžete absolvovať doma. A ak chcete schudnúť, tiež je efektívnym pomocníkom. Dôkazom toho bude aj tento kruhový tréning.

Tento tréning môžete robiť pri obmedzenom priestore v posilňovni, môžete ho robiť aj doma, vonku i vnútri. Je časovo efektívny a okrem podporenia spaľovania tukov vám prinesie aj zlepšenú kondíciu.

Všetko, čo na jeho absolvovanie potrebujete, je pár kettlebellov a necelých desať minút vášho času. Ide pritom o tréning s jednoduchou skladbou – obsahuje len päť cvikov, ktoré by nemali byť cudzie žiadnemu cvičencovi.

Cviky sú vybrané tak, aby zasiahli všetky významné svalové skupiny a zároveň zvýšili tep srdca. Budete teda spevňovať svaly, budovať kondíciu, spaľovať tuky a budovať výdrž. Tréning je intenzívny a zvýši vám metabolizmus na niekoľko hodín po docvičení.

Postupne precvičíte mŕtve ťahy s kettlebellmi v oboch rukách, príťahy v predklone s kettlebellmi v oboch rukách, premiestnenie s kettlebellmi v oboch rukách, drepy s kettlebellmi v oboch rukách pred hrudníkom, tlaky nad hlavu s kettlebellmi v oboch rukách.

Z každého cviku urobte šesť opakovaní a presúvajte sa od cviku k cviku bez prestávky. Keď vykonáte všetky cviky raz, máte za sebou jeden „kruk“. Dokončite päť takýchto „kruhov“ a ste hotoví. Nemáte doma pár kettlebellov? Tento tréning sa dá uplatniť aj pri cvičení s jednoručkami.

Krátky domáci tréning s kettlebellmi
Cvik Série Opakovania
Kruh:
Mŕtve ťahy
Príťahy v predklone
Premiestnenie
Drepy
Tlaky nad hlavu
5
6
6
6
6
6
Cviky cvičte kruhovo po sebe bez prestávky.


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
15-minutovy-trening-vhodny-aj-do-kancelarie15-minútový tréning vhodný aj do kancelárie10-beznych-zraneni-z-posilnovne-ako-im-predist10 bežných zranení z posilňovne: Ako im predísť?len-jednorucky-a-20-minut-vam-stacia-na-tento-trening-celeho-telaLen jednoručky a 20 minút vám stačia na tento tréning celého telaako-sa-rychlo-zotavit-z-narocneho-cyklistickeho-treninguAko sa rýchlo zotaviť z náročného cyklistického tréningu?skvela-superseria-na-rozvoj-masivneho-tricepsu-potrebujete-len-velku-cinkuSkvelá superséria na rozvoj masívneho tricepsu: Potrebujete len veľkú činku
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist