Arnold Schwarzenegger: Tréning bicepsov
Prečo užívať predtréningové pumpy?
Šesť superpotravín pre raňajky
Čo je to kardio tréning?
Reklama
Pre ženy

Osem vecí, ktoré musí každá žena robiť, aby viedla zdravý život

ikonkaUž nie len muži sú v tomto smere dominantní. Nájde sa čoraz viac žien, ktoré sú tak zamestnané svojím životom, že len s problémami nájdu čas na svoje zdravie. Pritom je to tak dôležitá vec.

Niektoré zdravotné problémy môžu byť ľahké, iné vážne. Aj keď registrujete malé problémy, môžu sa rozvinúť do veľkých. Preto by ste mali prikladať prioritu tomu, aby ste viedli zdravý život. Ak ho chcete viesť, mali by ste denne robiť nasledujúce veci:

1. Ranná prechádzka - bez ohľadu na to, ako ste sa vyspala alebo aké počasie je vonku, 30-45 minút fyzickej aktivity denne je veľmi dôležitých pre všetky ženy. Ranná prechádza to splní a nabije vás energiou do dňa. Budete sa po nej cítiť sviežo.

2. Šťava z citróna - ráno by ste mali tiež vypiť šťavu citróna. Pomáha to prečistiť tráviaci systém a nepriamo tiež pomáha udržovať zdravú hmotnosť. Plus, posilnite si imunitný systém.

3. Strečing - v rámci svojej prechádzky môžete posledných desať minút kráčať rýchlo. Ďalších desať minút môžete venovať strečingu, ktorý funguje ako prevencia proti zraneniam a zvyšuje vašu pružnosť.

4. Joga - ak počasie vonku nie je vhodné na prechádzku, venujte sa joge. Tá je kompletným cvičením, ktoré zároveň upokojuje vašu myseľ i telo. Ak neveríte joge, zacvičte si pilates alebo skúste ľahšie posilňovanie.

5. Meditácia - ženy čelia v živote veľkému množstvu stresu, proti ktorému účinne bojuje každodenná meditácia.

6. Ovocie - namiesto sladkostí by ste mali konzumovať niečo zdravé – ovocie. Okrem toho, že obsahuje prirodzený cukor, má aj veľa cenných živín, ktoré prispievajú k lepšiemu zdraviu.

7. Preventívne prehliadky - veľmi dôležité je nepodceňovať význam pravidelných preventívnych prehliadok či ide u všeobecného doktora, gynekológa alebo o vyšetrenie mamografom.

8. Doplnky výživy - v strave možno nezískate všetky potrebné živiny. V tom prípade sa vám hodia doplnky výživy. U žien nad 30 rokov je problémom najmä nedostatok vápnika a vitamínu D. Treba sa však poradiť s lekárom na základe krvných testov.

Oznam: Od 1. júla do 31. augusta vám budeme prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už pomaly zabudnuté v archíve. Úplne nové články prídu na rad opäť od 1. septembra.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

preco-aj-zeny-potrebuju-cvicit-s-cinkamiPrečo aj ženy potrebujú cvičiť s činkami? joga-pre-ploche-bruchoJoga pre ploché brucho ako-spravne-dychat-pri-relaxacii-a-cviceniAko správne dýchať pri relaxácii a cvičení? absolvujte-skvely-30-minutovy-trening-vdaka-tymto-trikomAbsolvujte skvelý 30-minútový tréning vďaka týmto trikom trening-s-kociarom-pre-vytazene-mamickyTréning s kočiarom pre vyťažené mamičky
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist